АРІНА ЛЮБІТЄЛЄВА: ОБИДВА МОЇХ КАПЛОВУХИХ ВУХА РАДІЮТЬ МОЄМУ УСПІХУ

O3QWxTCR9ts

Учасниця з найбільш нестандартною зовнішністю перетворила недоліки на свою родзинку, отримала запрошення співпраці від модельного скаута Сергія Нікітюка і вже встигла взяти участь у 12 показах найкращих українських дизайнерів на Тижні моди у Києві У перервах між показами на Ukrainian fashion week нам вдалося поспілкуватися з Ариною.

Арино, твоє життя змінилося після участі у «Супермодель по-українськи»?

– Життя змінилося кардинально. Проект ще показують на Новому каналі, в ефір вийшло лише вісім епізодів, а я вже стала затребуваною. От зараз сиджу, даю інтерв’ю, одночасно з цим мені роблять зачіску й макіяж, і я готуюся до виходу на подіум на Ukrainian Fashion Week. Це дуже круто. Ще я стала упізнавана. Люди, які дивляться реаліті по телевізору, а потім бачать мене на вулиці, часто звертаються по пораду. Питають, як потрапити у проект, бажають щастя і удачі. Є й ті, хто обдаровує невтішними словами. З цього я просто сміюся. Про мене говорять як про найяскравішу учасницю другого сезону реаліті «Супермодель по-українськи». І це радує два моїх капловухих вуха. – Побутує думка, що моделі дуже багато заробляють? Ти вже отримуєш високі гонорари? – Коли я кажу, що мені іноді не вистачає грошей на таксі, багато хто не вірить. Я часто чую, мовляв, ти ж така класна, добре виглядаєш, ти маєш заробляти мільйони, ходити з IPhone 6 і носити під рукою маленького песика. Насправді це все міфи. Та й робота моделі – це не розвага, а важка праця.
– У яких показах ти вже встигла взяти участь?

– У показі Poustovit, чиї колекції відкривають Ukrainian Fashion Week, зокрема й нинішній. Виходила від імені топових дизайнерів і наймодніших брендів України: Bevza, Andre Tan, T.Moska, AMG, Navro, Lia Syn, Flow the label, Lake Studio. І навіть відкривала і закривала показ Kate Silchenko. Брала участь у проекті «Витоки» з усіма дівчатками з проекту «Супермодель по-українськи». Про досягнення – Розкажи про свої досягнення після «Супермодель по-українськи». – У мене є робота! Для моделі це найважливіше. Я не просто бігаю по кастингах і отримую відмови. Я підходжу багатьом дизайнерам, стилістам та іншим замовникам, зі мною хочуть співпрацювати. У свої 17 років не прошу гроші в батьків, а сама себе забезпечую. Я знаю, чого хочу і прагну цього. – Я живу в постійних роз’їздах по різних містах України. Їду туди, куди кличуть. Уявляєте, навіть не пам’ятаю, коли востаннє ночувала у себе вдома або ходила на зустріч із друзями. Мама вже змирилася з таким моїм шаленим графіком. І кохана людина теж намагається зрозуміти мене, підтримує. Він знає, що потрібно чимось жертвувати для досягнення мети. Звісно, при всьому цьому я не збираюся поступатися особистим життям, друзями та родиною. Поки що у мене виходить це поєднувати. Ще до досягнень можу віднести своє схуднення. Я скинула зайву вагу, в мене зменшилися в об’ємі стегна й талія, з’явилися вилиці.

ПРО ПЛАНИ

– Які в тебе плани на найближче майбутнє?

– Я буду продовжувати займатися собою, удосконалювати свою фігуру і вести здоровий спосіб життя. Завдяки співпраці з Сергієм Нікітюком у мене зараз багато пропозицій по роботі. Тому буду зніматися для lookbook дизайнерів і в рекламних кампаніях. Ще у планах виїхати за кордон до хлопця, щоб бути з ним у перервах між зйомками й показами. – Арино, дай пораду дівчаткам, які мріють стати моделями? – Не бійтеся і не соромтеся своєї нестандартної зовнішності, високого зросту. Все це родзинки, якими треба пишатися. А ще перегляньте проект, і ви побачите, якою я в нього прийшла, і якою звідти вийшла.

Оставьте комментарий